სასწავლო თემის
ავტორი:
სახელი და გვარი
|
ქეთევან ნახუცრიშვილი
|
რაიონი
|
ძველი თბილისი
|
სკოლა
|
N 77
|
ქალაქი
|
თბილისი
|
თემის დასახელება:
|
„ ჩემი დედაქალაქი -
ისტორიული და არქიტექტურული ძეგლები“
|
თემის
შინაარსი:
მოსწავლეები უნდა
გაეცნონ არქიტექტურულ ძეგლებს, მოიძიონ ინფორმაცია, მასალები,
სურათები და გააკეთონ
პრეზენტაცია.
საგანი
|
ხელოვნება, ქართული, ისტ
|
დონე/კლასი
|
III კლასი
|
განხორციელების დროის
ჩარჩო
|
42 დღე
|
თემის
საფუძვლები
|
შინაარსობრივი
სტანდარტები და ინდიკატორები
|
1. ის ტექნ. I.1. მოსწავლე ფლობს
ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ძირითად ცნებებს და
ოპერაციებს.
2. ქართ. III. 12. მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად
ჩამოყალიბება.
3. ის
ტექნ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია კომუნიკაციის ტექნოლოგიური საშუალებების გამოყენება.
4. ქართ. III. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის საინფორმაციო
ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება და
გაგება.
5. ს.გ.
III 13. მოსწავლე ეცნობა
ადგილობრივ გარემოში არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.
6. ს.გ. III.8. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება
არის იდეათა გამოხატვის საშუალება.
7. ს.გ.III.7. მოსწავლეს
შეუძლია, წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და გაუზიაროს
თანაკლასელებს აზრი და იდეები.
|
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
|
|
|
მიმართულების მიმცემი
საკვანძო შეკითხვები
|
|
ზოგადი კითხვა
|
|
თემატური კითხვები
|
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის
ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო ცოდნის
განსაზღვრის მიზნით, მოსწავლეები იმუშავებენ დღიურებში და რეგულარულად
განაახლებენ ,,ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე“ სქემას. პროექტის დაწყებამდე
მოსწავლეები შეიმუშავებენ პროექტის გეგმას, რომელიც სწავლის პროცესში
დაეხმარებათ. მიცემული დავალების დასრულების შემდეგ, შემოწმდება შევსებული
ფორმა, რითაც განისაზღვრება მოსწავლის საჭიროებები. საინფორმაციო ბიულეტენზე
ჯგუფური მუშაობისას მოსწავლეები გამოიყენებენ მითითებული კრიტერიუმების
ჩამონათვალს. პროექტის დასრულების შემდეგ, მოსწავლეები განიხილავენ მიღებულ
ცოდნას და შემდგომ ნაბიჯებს. საბოლოო შედეგები რუბრიკის გამოყენებით შეფასდება.
|
სხვა საკითხები
|
||
საბაზისო უნარ-ჩვევები
|
||
მოსწავლეს უნდა
ჰქონდეს შემდეგი უნარ-ჩვევები:
ინტერნეტის
გამოყენება;
სურათების გადმოწერა;
ვორდის და Power point -ის პროგრამაში მუშაობა.
|
||
სასწავლო პროცედურები
|
||
პროექტის
მოსამზადებლად წინასწარ განისაზღვრა დრო - 42 დღე, რომლის განმავლობაში მოხდება ინფორმაციის მოძიება და ძეგლების მონახულება.
კლასი დაიყო 5
ჯგუფად. დავალებები გადანაწილდა ასე:
I. ინფორმაციის მოძიება
არქიტექტურული ძეგლების
შესახებ
II. ძეგლების ფოტოების მოძიება
III. მასალების მოძიება ანოტაციებით
IV. ბუკლეტის
შექმნა
V. ფოტოალბომის
მომზადება
3. შეჯამება
პრეზენტაციის
დასრულების შემდეგ ჯგუფები მოახდენენ შესრულებული
სამუშაოს განხილვა-შეფასებას |
||
დიფერენცირებული
სწავლება
|
||
სპეციალური
საჭიროებები
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის
მშობლიური)
|
კლასში არ
ირიცხება
|
მაღალი აკადემიური
მოსწრების მოსწავლეები
|
|
სასწავლო
თემისთვის საჭირო მასალები
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ
პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური
უზრუნველყოფა)
|
||
კომპიუტერი (ები)
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის
ფარგლებში
გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
ფოტო/სურათების დამუშავება
ვორდის პროგრამის შექმნა
ინტერნეტძიება
Power point -ის პროგრამის შექმნა
ბეჭდვითი მასალები
|
თ. გერსამია ,,ძველი
თბილისი,, ქართული ენციკლოპედია,
ტომი 4. |
ინტერნეტრესურსები
|
|
სხვა რესურსები
|
მოსწავლეები სხვა ჯგუფიდან, მშობლები.
|
No comments:
Post a Comment